Μια από τις γραφικότερες διαδρομές της Βρετανίας, από το Σετλ στο Καρλάιλ, που παραδοσιακά κάνει η αμαξοστοιχία, την οποία «σέρνει» η περίφημη ατμομηχανή «Ιπτάμενος Σκοτσέζος», δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία χθες.
Ο συμβολισμός είναι πολλαπλός αυτές τις μέρες του Brexit, καθώς ο... Σκοτσέζος θέλει να φύγει από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τελικά κάνει την ίδια διαδρομή έπειτα από τις κατάλληλες επισκευές στο «δίκτυο».
Η 130χρονη γραμμή είχε κλείσει πέρυσι εξαιτίας κατολισθήσεων και η αποκατάσταση των ζημιών κόστισε 23 εκατομμύρια λίρες.
πηγη
Ο συμβολισμός είναι πολλαπλός αυτές τις μέρες του Brexit, καθώς ο... Σκοτσέζος θέλει να φύγει από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τελικά κάνει την ίδια διαδρομή έπειτα από τις κατάλληλες επισκευές στο «δίκτυο».
Η 130χρονη γραμμή είχε κλείσει πέρυσι εξαιτίας κατολισθήσεων και η αποκατάσταση των ζημιών κόστισε 23 εκατομμύρια λίρες.
πηγη
Ο Ιπτάμενος Σκοτσέζος, η ατμομηχανή – σύμβολο των βρετανικών σιδηροδρόμων ετοιμάζεται να κάνει μια θριαμβευτική επιστροφή.
Ο ηλικίας 92 ετών θρύλος των βρετανικών σιδηροδρόμων αποσύρθηκε από την κυκλοφορία το 2006 προκειμένου να υποβληθεί σε εκτεταμένη ανακαίνιση και συντήρηση. Η διαδικασία διήρκεσε 10 ολόκληρα χρόνια και κόστισε 4,2 εκατομμύρια λίρες.
Η ατμάμαξα κατασκευάστηκε το 1923 και μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 100 μιλίων την ώρα.
Ειδικοί τεχνίτες επιστρατεύτηκαν για την αποκατάσταση ορισμένων τμημάτων της ατμομηχανής που έπρεπε απαραιτήτως να διατηρήσουν την αρχική μορφή τους, όπως είναι ο λέβητας, και η καπνοδόχος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου