Το ανανεωμένο Peugeot 308 αποκαλύφθηκε επίσημα, χωρίς όμως να έχουμε
εικόνα από το πίσω μέρος και την καμπίνα. Οι αισθητικές αλλαγές μπορούν
να εντοπιστούν με λίγη προσπάθεια παραπάνω και αυτές είναι στα εμπρός
φανάρια, τα οποία έχουν νέο σχεδιασμό, κρατώντας τα LED φώτα. Επίσης,
έχει αλλάξει ο εμπρός προφυλακτήρα, που φέρει νέες εισαγωγές αέρα και
νέα φώτα ομίχλης. Σύμφωνα με φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει στο
διαδίκτυο,
το μικρομεσαίο μοντέλο θα έχει ίσως ανασχεδιασμένα πίσω φώτα με διαφορετικά γραφικά. Για το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα εικόνα, αλλά η εταιρεία ανακοινώνει ότι θα υπάρχει το i-Cockpit τελευταίας γενιάς, βέβαια δεν θα υπάρχει η μεγάλη οθόνη, που θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά όργανα, κάτι που έχουμε συναντήσει στο νέο 3008.
Οι σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο 308 έρχονται κάτω από το καπό του, αφού είναι το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με τον νέο 1,5 λτ. BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων. Επίσης, ο γνώριμος 2λιτρος diesel κινητήρας των 180 ίππων προσφέρεται στην έκδοση GT, αλλά μπορεί να συνδυαστεί και με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Aisin και υπόσχεται γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Όσο για τους βενζινοκινητήρες, στη μηχανολογική γκάμα του ανανεωμένου 308 υπάρχει ο 3κύλινδρος 1,2 λτ. PureTech των 130 PS. Το εν λόγω μοτέρ εξελίχθηκε προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση και οι εκπεμπόμενοι ρύποι, ενώ παράλληλα να βελτιωθεί η απόδοση.
Το ανανεωμένο Peugeot 308 εξοπλίζεται με νέες τεχνολογίες που βοηθούν
τον οδηγό τόσο για την άνεσή του όσο και για την ασφάλεια. Το γαλλικό
μοντέλο διαθέτει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και ρυθμιζόμενο cruise
control ανάλογα με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος (στην
περίπτωση που εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο υπάρχει η δυνατότητα να
ακινητοποιηθεί πλήρως, εφόσον σταματήσει και το μπροστινό αυτοκίνητο).
Ακόμα, διαθέτει Active Lane Departure Warning, που βοηθάει στον οδηγό να
κρατήσει τη λωρίδα που κινείται.
Στην ελληνική αγορά αναμένεται να φτάσει το φθινόπωρο του 2017, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Sochaux.
το μικρομεσαίο μοντέλο θα έχει ίσως ανασχεδιασμένα πίσω φώτα με διαφορετικά γραφικά. Για το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα εικόνα, αλλά η εταιρεία ανακοινώνει ότι θα υπάρχει το i-Cockpit τελευταίας γενιάς, βέβαια δεν θα υπάρχει η μεγάλη οθόνη, που θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά όργανα, κάτι που έχουμε συναντήσει στο νέο 3008.
Οι σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο 308 έρχονται κάτω από το καπό του, αφού είναι το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με τον νέο 1,5 λτ. BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων. Επίσης, ο γνώριμος 2λιτρος diesel κινητήρας των 180 ίππων προσφέρεται στην έκδοση GT, αλλά μπορεί να συνδυαστεί και με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Aisin και υπόσχεται γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Όσο για τους βενζινοκινητήρες, στη μηχανολογική γκάμα του ανανεωμένου 308 υπάρχει ο 3κύλινδρος 1,2 λτ. PureTech των 130 PS. Το εν λόγω μοτέρ εξελίχθηκε προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση και οι εκπεμπόμενοι ρύποι, ενώ παράλληλα να βελτιωθεί η απόδοση.
Στην ελληνική αγορά αναμένεται να φτάσει το φθινόπωρο του 2017, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Sochaux.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου