Εταιρεία μεταφορών αποτελεί η Uber σύμφωνα με την απόφαση που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο Λουξεμβούργο.
Κατά συνέπεια, οι χώρες μέλη της ΕΕ θα μπορούν να προχωρήσουν σε φορολόγηση ανάλογα. Η Uber αρνείται ότι είναι εταιρεία μεταφορών, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για επιχείρηση παροχής υπηρεσιών πληροφορικής.
«Νίκη της κοινωνίας» χαρακτήρισε την απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ για την Uber, η ισπανική ένωση επαγγελματιών οδηγών ταξί που είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη. Κατήγγειλε την εταιρία ότι οι δραστηριότητες της οδηγούν σε παραπλανητικές πρακτικές και αθέμιτο ανταγωνισμό.
«Αυτή η δικαστική απόφαση ξεκαθαρίζει ότι οι κανόνες του παιχνιδιού θα είναι οι ίδιοι για όλους στον τομέα των μεταφορών. Όποιος επιθυμεί να μεταφέρει ένα άτομο από ένα σημείο σε ένα άλλο, θα πρέπει να συμμορφώνεται με τους κρατικούς κανονισμούς», δήλωσε η Μόντσε Μπαλαγκέ, δικηγόρος της Elite Taxi.
Διαφορετική γνώμη έχουν οι λομπίστες υπέρ μιας ενιαίας ψηφιακής αγοράς για την Ευρώπη.
«Από δω και πέρα θα έχουμε διαδικτυακές εταιρίες που θα υπόκεινται ενδεχομένως στους εθνικούς και τομεακούς κανόνες, αντί για τους ευρωπαϊκούς κανόνες που σχεδιάστηκαν για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να λειτουργούν άψογα στην εσωτερική αγορά. Συνεπώς κάνουμε ένα βήμα πίσω από την ενιαία ψηφιακή αγορά, μια από τις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», τόνισε ο Τζέικομπ Κουτσαρζούκ, λομπίστας της CCIA (Computer and Communications Industry Association).
Από την πλευρά της, η Uber ανακοίνωσε ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου δεν θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
... Κατά συνέπεια, οι χώρες μέλη της ΕΕ θα μπορούν να προχωρήσουν σε φορολόγηση ανάλογα. Η Uber αρνείται ότι είναι εταιρεία μεταφορών, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για επιχείρηση παροχής υπηρεσιών πληροφορικής.
«Νίκη της κοινωνίας» χαρακτήρισε την απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ για την Uber, η ισπανική ένωση επαγγελματιών οδηγών ταξί που είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη. Κατήγγειλε την εταιρία ότι οι δραστηριότητες της οδηγούν σε παραπλανητικές πρακτικές και αθέμιτο ανταγωνισμό.
«Αυτή η δικαστική απόφαση ξεκαθαρίζει ότι οι κανόνες του παιχνιδιού θα είναι οι ίδιοι για όλους στον τομέα των μεταφορών. Όποιος επιθυμεί να μεταφέρει ένα άτομο από ένα σημείο σε ένα άλλο, θα πρέπει να συμμορφώνεται με τους κρατικούς κανονισμούς», δήλωσε η Μόντσε Μπαλαγκέ, δικηγόρος της Elite Taxi.
Διαφορετική γνώμη έχουν οι λομπίστες υπέρ μιας ενιαίας ψηφιακής αγοράς για την Ευρώπη.
«Από δω και πέρα θα έχουμε διαδικτυακές εταιρίες που θα υπόκεινται ενδεχομένως στους εθνικούς και τομεακούς κανόνες, αντί για τους ευρωπαϊκούς κανόνες που σχεδιάστηκαν για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να λειτουργούν άψογα στην εσωτερική αγορά. Συνεπώς κάνουμε ένα βήμα πίσω από την ενιαία ψηφιακή αγορά, μια από τις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», τόνισε ο Τζέικομπ Κουτσαρζούκ, λομπίστας της CCIA (Computer and Communications Industry Association).
Από την πλευρά της, η Uber ανακοίνωσε ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου δεν θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
O Άδωνις Γεωργιάδης για το Taxibeat, την Uber, τον Λυμπερόπουλο και τον Σπίρτζη (29/9/17)
...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου