Hyundai i30 1,0 T-GDI 120PS: Λιγότερο επιθετικό μα κομψό και με δικό του χαρακτήρα

Η Hyundai ποτέ δεν μάσαγε τα λόγια της. Έτσι και τώρα φέρνει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με στόχο να το καθιερώσει στο κορυφαίο σκαλί των μικρομεσαίων. 
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του νέου i30, καθώς είναι σίγουρα πιο ήπια από πριν.
Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα, τα οποία εν τέλει του δίνουν ένα μοναδικό προσωπικό στυλ.  Η νέα υπογραφή είναι η μεγάλη μπροστινή μάσκα, την οποία σίγουρα θα δούμε και στις υπόλοιπες παραλλαγές του συγκεκριμένου μοντέλου, όπως στο στεισον βάγκον.  Σπορ λεπτομέρειες έξυπνα τοποθετημένες, οι οποίες δεν του κλέβουν τον οικογενειακό χαρακτήρα. Τίποτα δεν φωνάζει μα και τίποτα δεν είναι βαρετό.



...

Από τη λογική του downsizing δεν ξέφυγε ούτε η Hyundai, και το επιβεβαιώνει με τη νέα γενιά του i30. Επιστροφή στη βενζίνη λοιπόν, με 1.000άρη κινητήρα, 120 άλογα και super τιμή. Ακούγεται πραγματικά ενδιαφέρον, γι αυτό και πήραμε τα κλειδιά του νέου μοντέλου, και σας μεταφέρουμε κάθε πτυχή του.

Η Hyundai ποτέ δεν μάσαγε τα λόγια της. Έτσι και τώρα φέρνει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με στόχο να το καθιερώσει στο κορυφαίο σκαλί των μικρομεσαίων.

Αν θες να κοντράρεις τους καλύτερους, πρέπει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και να παρουσιάσεις το πιο ολοκληρωμένο σύνολο. Όταν βλέπεις ακόμα και την Honda να αλλάζει πολιτικές ετών και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της εποχής (βλ. downsizing), οφείλεις να επαναπροσδιορίσεις και τις δικές σου. Το γεγονός πως είναι το τρίτο i30 μέσα σε δέκα χρόνια, αποδεικνύει πως η κορεάτικη εταιρία το αντιμετωπίζει ως ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη. Ας δούμε λοιπόν τι καινούργιο έχουν να μας δείξουν αυτή τη φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: