βενζινοκινητήρα των 111 ίππων και στην υβριδική εκδοχή του, που βρίσκουμε έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα συνολικής απόδοσης 100 ίππων.
Η απόφαση αυτή της Toyota είναι εν μέρει λογική. Το περασμένο έτος,
τα αυτοκίνητα που πουλούσε στην Ευρώπη ήταν υβριδικά σε ποσοστό
μεγαλύτερο του 40% ενώ τα ντίζελ της, είχαν ποσοστό μικρότερο του 10%.
Αξίζει να σημειώσουμε όμως, ότι η επαγγελματική έκδοση του Yaris (Yaris
Van) θα συνεχίσει να πωλείται με τον 1.4 D-4D! Εκτός αυτού του μοντέλου,
τα Hilux και Land Cruiser θα είναι τα μοναδικά εναπομείναντα ντίζελ
Toyota στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως και το επαγγελματικό Proace. Aygo
και Corolla, δύο από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας, θα
προσφέρονται αποκλειστικά με σύνολα βενζίνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου