Παράλληλα, φρόντισε να εξαγγείλει νέο πακτωλό εκατομμυρίων στο ιδιωτικό κεφάλαιο που λυμαίνεται τους σιδηροδρόμους, στο όνομα της αναβάθμισης και της διασφάλισης των δρομολογίων.
Αναφερόμενος εκτενώς στις «πλημμέλειες» που έγιναν το μοιραίο βράδυ «σε τρία επίπεδα ασφαλείας», ακόμη όπως είπε και «εκ μέρους της ίδιας της αμαξοστοιχίας», ο Γ. Γεραπετρίτης ανερυθρίαστα είπε ότι ο σιδηρόδρομος «υφίστατο διαχρονική υποβάθμιση που είχε να κάνει και με τη συντήρηση και με την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υποδομών. Επί 50 χρόνια λειτουργούσε με χειροκίνητα συστήματα ασφαλείας», χωρίς να πει κουβέντα για το ότι το έγκλημα φέρνει την υπογραφή της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων που υλοποίησαν την πολιτική της «απελευθέρωσης» και εμπορευματοποίησης για τα κέρδη του κεφαλαίου. Ενώ επανέλαβε και τα περί καθυστερήσεων στην υλοποίηση συμβάσεων, που είχε ως αποτέλεσμα να μη λειτουργούν τα συστήματα ελέγχου, αφήνοντας φυσικά στο απυρόβλητο το γεγονός ότι και αυτές είναι αποτέλεσμα της πολυδιάσπασης, των ανταγωνισμών ανάμεσα στους ομίλους, του γεγονότος ότι η ασφάλεια του λαού μπαίνει τελευταία στο ζύγι του «κόστους - οφέλους» για το κεφάλαιο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Γ. Γεραπετρίτης αναφέρθηκε και στις ελλείψεις προσωπικού παρουσιάζοντάς τες ως αποτέλεσμα της «υπαγωγής της χώρας σε περιοριστικούς κανόνες προσλήψεων», αλλά και του «μεγάλου κύματος συνταξιοδοτήσεων», ενώ ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση επιχείρησε να καλύψει τα κενά προσλαμβάνοντας 200 άτομα... με μπλοκάκι και προκηρύσσοντας διαγωνισμούς για πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, που ούτε με το κιάλι δεν βλέπουν τις πραγματικές ανάγκες.
Αναφερόμενος στην «επόμενη ημέρα» των σιδηροδρόμων, ο νέος υπουργός Μεταφορών, αφού ξεκαθάρισε ότι «η σύμβαση που έχει υπογραφεί με τη "Hellenic Train" πρέπει να τηρείται», εξήγγειλε μέτρα όπως την υποχρεωτική ύπαρξη δύο σταθμαρχών σε κάθε σταθμό «ακόμη και αν αυτό σημαίνει λιγότερα δρομολόγια» και τη λήψη μέτρων για την ολοκλήρωση της σύμβασης αναβάθμισης.
Παράλληλα, ο Γ. Γεραπετρίτης εξήγγειλε νέο ζεστό χρήμα στους ιδιώτες που λυμαίνονται τον σιδηρόδρομο, λέγοντας ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τη χρηματοδότηση με τουλάχιστον 75 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό και με 185 εκατομμύρια από το Ταμείο Ανάκαμψης. Επίσης εξήγγειλε την αλλαγή του τρόπου εκπαίδευσης του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, αλλά και την αυστηροποίηση του πλαισίου για φθορές, κλοπές και δολιοφθορές στο δίκτυο των σιδηροδρόμων.
Κατόπιν όλων αυτών, που προαναγγέλλουν και τα νέα εγκλήματα σε βάρος του λαού και της ασφάλειάς του, απεφάνθη από πάνω ότι... «δυστυχήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού» (!), επικαλούμενος γι' αυτό και την πείρα από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου βέβαια υλοποιείται η ίδια πολιτική σε βάρος των λαών και για τα κέρδη του κεφαλαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου