φυσικά από κανένα μοντέλο, κάτι που ισχύει και για το LC Convertible. Την ανοιχτή έκδοση του κουπέ LC που θα παρουσιαστεί στο Ντιτρόιτ σε μορφή πρωτοτύπου, που όμως δεν δείχνει να απέχει και πολύ από το μοντέλο παραγωγής που αναμένεται του χρόνου.12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
1 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
2 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
3 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
4 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
5 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
6 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
7 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
8 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
9 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
10 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
11 of 12
12 Photos: Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής του Lexus RC αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020
12 of 12
Από 'κει και πέρα οι δυναμικές γραμμές του LC συνδυάζονται
πολύ καλά με την απουσία οροφής, με αποτέλεσμα το ανοιχτό LC να είναι
κατά την άποψή μας το πιο όμορφο Lexus. Όσο για την οροφή αυτή
καθαυτή μπορεί να μην υπάρχουν λεπτομέρειες για την κατασκευή της αλλά
θεωρούμε πως λόγω βάρους -το κουπέ ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους και το
κάμπριο με τις πάντα απαραίτητες ενισχύσεις δεν υπάρχει περίπτωση να
είναι πιο ελαφρύ- θα είναι μαλακή. Και φυσικά πλήρως ηλεκτρική.
Επιπλέον λόγοι για την επιλογή αυτή είναι και το πιο χαμηλό κέντρο βάρους, εξαιτίας των λιγότερων κιλών που ζυγίζει ο μηχανισμός μιας μαλακής οροφής και κυρίως η δυνατότητα άμεσης αναγνώρισης ως κάμπριο που εξασφαλίζει και είναι ένα από τα καταρχήν ζητούμενα.
Στο εσωτερικό και με βάση τις φωτογραφίες που έχουν δοθεί από την ιαπωνική μάρκα στη δημοσιότητα, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το κουπέ, ενώ οι πίσω θέσεις θα είναι μάλλον πιο πολύ κατάλληλες για παιδιά παρά για ενήλικες.
Το ανοιχτό Lexus LC θα είναι διαθέσιμο, εκτός απροόπτου, τόσο με τον
V8 των 5.500 κυβικών της μάρκας όσο και ως υβριδικό LC500h, με τον V6
των 3.500 κυβικών και συνδυαστική απόδοση 360 ίππων.
Διαβάστε επίσης
Επιπλέον λόγοι για την επιλογή αυτή είναι και το πιο χαμηλό κέντρο βάρους, εξαιτίας των λιγότερων κιλών που ζυγίζει ο μηχανισμός μιας μαλακής οροφής και κυρίως η δυνατότητα άμεσης αναγνώρισης ως κάμπριο που εξασφαλίζει και είναι ένα από τα καταρχήν ζητούμενα.
Στο εσωτερικό και με βάση τις φωτογραφίες που έχουν δοθεί από την ιαπωνική μάρκα στη δημοσιότητα, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το κουπέ, ενώ οι πίσω θέσεις θα είναι μάλλον πιο πολύ κατάλληλες για παιδιά παρά για ενήλικες.
Διαβάστε επίσης
Leasing: Οι μύθοι για τη μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτου καταρρίπτονται
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου