Φυσικά ο λόγος για το 2000GT, από το οποίο προέρχεται το μακρύ καπό και η double bubble οροφή. Αυτή με τα διπλά εξογκώματα δηλαδή, που πέρα από το στυλ κολακεύει και την αεροδυναμική μιας και με τον τρόπο αυτό μειώνεται η μετωπική επιφάνεια χωρίς να περιορίζεται ο «αέρας» για τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού. Αν συνέβαινε το τελευταίο σίγουρα θα δημιουργούσε αίσθηση κλειστοφοβίας μιας και το συνολικό ύψος δεν ξεπερνά τα 1,29 μέτρα. Στην προηγούμενη γενιά παραπέμπει το αρκούντως επιθετικό εμπρός μέρος, καθώς και το πίσω που μπορεί να μη διαθέτει «φτερούγα» αλλά έχει ένα εξίσου χαρακτηριστικό σπόιλερ.17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
1 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
2 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
3 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
4 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
5 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
6 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
7 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
8 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
9 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
10 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
11 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
12 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
13 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
14 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
15 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
16 of 17
17 Photos: H δυναμική εικόνα της νέας Supra προσδιορίζεται τόσο από το σχεδιασμό της όσο και από τις μικρές της διαστάσεις
17 of 17
Πάντως
στην όλη δυναμική εικόνα της Supra, που πάντως έχει πάνω της έντονα το
ιαπωνικό στοιχείο, συμβάλλουν και οι μικρές της εξωτερικές διαστάσεις
μιας και το μήκος της είναι μόλις 4,38 μέτρα. Ακόμα πιο
εντυπωσιακό νούμερο είναι αυτό του μεταξονίου, που με 2,47 μέτρα είναι
κατά 10 ολόκληρα εκατοστά πιο μικρό από αυτό του βασικού σπορ μοντέλου
της μάρκας, του GT86. Η επιλογή αυτή έγινε και για χάρη της ευελιξίας και της αμεσότητας των αντιδράσεων, κάτι που ισχύει και για την εξίσου, 50:50, κατανομή του συνολικού βάρους των 1.570 κιλών στους δύο άξονες.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Supra είναι αυστηρά διθέσια και αυτό πρέπει να αποδοθεί στην από κοινού εξέλιξή της με τη BMW Z4, με την οποία μοιράζεται πλαίσιο και πολλά άλλα. Πάντως οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν και άνεση και πολυτέλεια, ενώ η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι εμπνευσμένη από μονοθέσια. Αγωνιστικά και μη, με αποτέλεσμα ο χώρος που αντιστοιχεί στον οδηγό να είναι οριοθετημένος και αυτός να έχει στην διάθεσή του τόσο HUD (Head Up Display) όσο και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 8,8 ιντσών. Αντίστοιχο μέγεθος έχει και οθόνη της κεντρικής κονσόλας, ενώ η όλη εικόνα ολοκληρώνεται από τα πολύ καλά σπορ καθίσματα.
Ο σπορ χαρακτήρας αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό της Supra που ταυτόχρονα είναι και high tech. Με HUD και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Πηγή: Toyota
Για την αρχή και για την Ευρώπη νέα Supra θα εφοδιάζεται από έναν εξακύλινδρο σε σειρά 3.000 κυβικών, προέλευσης BMW, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και φυσικά κινεί τους πίσω τροχούς. Με τη χρήση launch control το 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε μόλις 4,3 δεύτερα.
Πάντως για τη GR Supra -αυτή είναι η επίσημη ονομασία της μιας και θα είναι και το πρώτο παγκόσμιο σπορ μοντέλο παραγωγής της Gazoo Racing- υπάρχουν διαθέσιμα και τετρακύλινδρα σύνολα 2.000 κυβικών και 197 και 258 ίππους που κάποια στιγμή θα έρθουν και στην Ευρώπη.
Για τη Γηραιά Ήπειρο πάντως και για τον πρώτο χρόνο -οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του καλοκαιριού- έχουν προγραμματιστεί 900 νέες Supra -θα κατασκευάζονται στο Γκρατς της Αυστρίας από την Magna Steyr παράλληλα με τη BMW Z4- καθώς και 90 μονάδες από την φουλ εξτρά ειδικά έκδοση Α90. Οι οποίες έχουν όλες πουληθεί.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Supra είναι αυστηρά διθέσια και αυτό πρέπει να αποδοθεί στην από κοινού εξέλιξή της με τη BMW Z4, με την οποία μοιράζεται πλαίσιο και πολλά άλλα. Πάντως οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν και άνεση και πολυτέλεια, ενώ η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι εμπνευσμένη από μονοθέσια. Αγωνιστικά και μη, με αποτέλεσμα ο χώρος που αντιστοιχεί στον οδηγό να είναι οριοθετημένος και αυτός να έχει στην διάθεσή του τόσο HUD (Head Up Display) όσο και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 8,8 ιντσών. Αντίστοιχο μέγεθος έχει και οθόνη της κεντρικής κονσόλας, ενώ η όλη εικόνα ολοκληρώνεται από τα πολύ καλά σπορ καθίσματα.
Ο σπορ χαρακτήρας αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό της Supra που ταυτόχρονα είναι και high tech. Με HUD και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Πηγή: Toyota
Για την αρχή και για την Ευρώπη νέα Supra θα εφοδιάζεται από έναν εξακύλινδρο σε σειρά 3.000 κυβικών, προέλευσης BMW, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και φυσικά κινεί τους πίσω τροχούς. Με τη χρήση launch control το 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε μόλις 4,3 δεύτερα.
Πάντως για τη GR Supra -αυτή είναι η επίσημη ονομασία της μιας και θα είναι και το πρώτο παγκόσμιο σπορ μοντέλο παραγωγής της Gazoo Racing- υπάρχουν διαθέσιμα και τετρακύλινδρα σύνολα 2.000 κυβικών και 197 και 258 ίππους που κάποια στιγμή θα έρθουν και στην Ευρώπη.
Για τη Γηραιά Ήπειρο πάντως και για τον πρώτο χρόνο -οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του καλοκαιριού- έχουν προγραμματιστεί 900 νέες Supra -θα κατασκευάζονται στο Γκρατς της Αυστρίας από την Magna Steyr παράλληλα με τη BMW Z4- καθώς και 90 μονάδες από την φουλ εξτρά ειδικά έκδοση Α90. Οι οποίες έχουν όλες πουληθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου