Το κορυφαίο μοντέλο
στη γκάμα της Toyota ονομάζεται Century και φυσικά δεν το γνωρίζουμε
στην Ελλάδα και γενικότερα στην Ευρώπη, καθώς δεν εισάγεται.
Από τη στιγμή που η Toyota επέλεξε τη γκάμα των πολυτελών μοντέλων της να την εκπροσωπήσει η Lexus, μοντέλα όπως το μεγάλο Crown και το πολυτελές Century αποτελούν προνόμιο λίγων μόνο αγορών σε Ασία, Αυστραλία και Αμερική.
Το Century είναι μια κλασική τετράθυρη λιμουζίνα 5,3 μέτρων,
της οποίας η 3η και νεότερη γενιά θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου. Παρά την πολύ συντηρητική της αισθητική, η λιμουζίνα αυτή είναι φορέας μιας σημαντικής καινοτομίας –εκτός αυτής του υβριδικού της συστήματος κίνησης.
Σε όλα τα ανταγωνιστικά της μοντέλα, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι δερμάτινες. Στο Century οι επενδύσεις είναι από μαλλί, κορυφαίας ποιότητας και με τέτοια επεξεργασία ώστε να είναι εξαιρετικά απαλό.
Όπως είναι γνωστό στους χρήστες αυτοκινήτων με δερμάτινα καθίσματα, η υφή και η αίσθησή τους είναι εξαιρετική. Ωστόσο το χειμώνα παγώνουν και το καλοκαίρι ψήνονται με αποτέλεσμα, αν δεν είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, να δημιουργούν πρόβλημα στην πρώτη επαφή με οδηγό και επιβάτες.
Αντίθετα, τα μάλλινα καθίσματα στο Century εξασφαλίζουν αίσθηση δροσιάς το καλοκαίρι και θαλπωρής το χειμώνα, καθώς δεν θερμαίνονται υπερβολικά και δεν παγώνουν επίσης. Ταυτόχρονα, σε σχέση με τις δερμάτινες επενδύσεις , φθείρονται ομοιόμορφα, δεν κάνουν σπασίματα και καθαρίζονται εύκολα.
Ήδη πολλές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων κάνουν έρευνες πάνω σε εναλλακτικά υφάσματα επενδύσεων, ώστε να αντικαταστήσουν επάξια την πολυτελή αίσθηση του δέρματος. Το μαλλί βάζει μια ισχυρή υποψηφιότητα, καθώς διαθέτει αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα και φυσικά είναι πολύ πιο οικολογικό, καθώς απαιτεί πολύ λιγότερη σπατάλη νερού για την επεξεργασία του.
Μπορεί λοιπόν να μην μπορούμε να αποκτήσουμε το Century στη χώρα μας, σταδιακά όμως ίσως να έχουμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε σε καθίσματα επενδυμένα με μαλλί, αν η προσπάθεια αυτή της Toyota βρει πρόσφορο έδαφος στους καταναλωτές και περάσει στο μέλλον στα μικρότερα μοντέλα της.
πηγη
Από τη στιγμή που η Toyota επέλεξε τη γκάμα των πολυτελών μοντέλων της να την εκπροσωπήσει η Lexus, μοντέλα όπως το μεγάλο Crown και το πολυτελές Century αποτελούν προνόμιο λίγων μόνο αγορών σε Ασία, Αυστραλία και Αμερική.
Το Century είναι μια κλασική τετράθυρη λιμουζίνα 5,3 μέτρων,
της οποίας η 3η και νεότερη γενιά θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου. Παρά την πολύ συντηρητική της αισθητική, η λιμουζίνα αυτή είναι φορέας μιας σημαντικής καινοτομίας –εκτός αυτής του υβριδικού της συστήματος κίνησης.
Σε όλα τα ανταγωνιστικά της μοντέλα, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι δερμάτινες. Στο Century οι επενδύσεις είναι από μαλλί, κορυφαίας ποιότητας και με τέτοια επεξεργασία ώστε να είναι εξαιρετικά απαλό.
Όπως είναι γνωστό στους χρήστες αυτοκινήτων με δερμάτινα καθίσματα, η υφή και η αίσθησή τους είναι εξαιρετική. Ωστόσο το χειμώνα παγώνουν και το καλοκαίρι ψήνονται με αποτέλεσμα, αν δεν είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, να δημιουργούν πρόβλημα στην πρώτη επαφή με οδηγό και επιβάτες.
Αντίθετα, τα μάλλινα καθίσματα στο Century εξασφαλίζουν αίσθηση δροσιάς το καλοκαίρι και θαλπωρής το χειμώνα, καθώς δεν θερμαίνονται υπερβολικά και δεν παγώνουν επίσης. Ταυτόχρονα, σε σχέση με τις δερμάτινες επενδύσεις , φθείρονται ομοιόμορφα, δεν κάνουν σπασίματα και καθαρίζονται εύκολα.
Ήδη πολλές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων κάνουν έρευνες πάνω σε εναλλακτικά υφάσματα επενδύσεων, ώστε να αντικαταστήσουν επάξια την πολυτελή αίσθηση του δέρματος. Το μαλλί βάζει μια ισχυρή υποψηφιότητα, καθώς διαθέτει αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα και φυσικά είναι πολύ πιο οικολογικό, καθώς απαιτεί πολύ λιγότερη σπατάλη νερού για την επεξεργασία του.
Μπορεί λοιπόν να μην μπορούμε να αποκτήσουμε το Century στη χώρα μας, σταδιακά όμως ίσως να έχουμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε σε καθίσματα επενδυμένα με μαλλί, αν η προσπάθεια αυτή της Toyota βρει πρόσφορο έδαφος στους καταναλωτές και περάσει στο μέλλον στα μικρότερα μοντέλα της.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου